Vilkår for YouTeam

Vi i YouTeam liker ikke lange kontrakter med liten skrift. Vi må samtidig ha regler som beskriver hvordan det er å være kunde hos oss, og hva som gjelder i bestemte situasjoner. Vi kaller slike regler for vilkår.

YouTeam sine vilkår, som selvfølgelig er uten liten skrift, er noe man godtar når man bestiller abonnement hos oss. Det er derfor viktig at du leser og forstår vilkårene. Vilkårene blir sendt sammen med ordrebekreftelsen vi sender på e-post når bestiller våre abonnement.

Ta gjerne kontakt med oss med vårt kontaktskjema hvis det er noe med vilkårene du lurer på.

Vi kommer til å sende deg informasjon hvis vi gjør oppdateringer som vil påvirke deg som kunde.

Her finner du YouTeams generelle vilkår.

Hvis du angrer på en bestilling hos YouTeam kan du bruke vårt angrerettskjema.

Misfornøyd?

Vi setter vår ære i ha fornøyde kunder og vi vil gjøre alt som står i vår makt for å unngå misfornøyde kunder. Men noen ganger må vi erkjenne at vi kanskje ikke lykkes. Hvis vi har gjort noe som gjør at du som kunde ikke er fornøyd med oss ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan forsøke å gjøre deg fornøyd igjen. På nettsidene til vår Kundeservice  finner du ulike måter å kontakte oss på.

YouTeam deltar i Brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon. Hvis du ønsker å gå videre med en reklamasjon på en sak kan du derfor som kunde hos oss bringe saken inn for Brukerklagenemda. Det gjør du ved å gå inn på www.brukerklagenemnda.no. Brukerklagenemda behandler saker for forbrukere og bedrifter med opptil 10 årsverk.

Videre har forbrukere mulighet å bringe saken til det felleseuropeiske tvisteløsningssystemet, den såkalte ODR-plattformen.